خانه وبلاگ بارومتر و رطوبت سنجی قلمی با 30 تا 50 درصد تخفیف قیمت خرید| فروش عمده جزئی



بارومتر و رطوبت سنجی قلمی با 30 تا 50 درصد تخفیف قیمت خرید| فروش عمده جزئی

بارومتر و رطوبت سنجی قلمی با 30 تا 50 % تخفیف قیمت خرید| فروش عمده جزئی - مجموعه عظیم متروتیک با افتخار اعلام می نماید که کلیه انواع بارومتر و رطوبت سنجی قلمی را با ارزانترین قیمت در بین تمامی شرکت های تامین کننده تجهیزات اندازه گیری با 30 تا 50% تخفیف ویژه و متنوع ترین برندهای موجود در بازار ایران و جهان در اختیار خریداران قرار می دهد در این مقاله به موضوعات رطوبت سنج-دما سنج-فشار سنج-ترموهیدرومتر-اندازه گیری دما رطوبت و فشار هوا-فروش انواع بارومتر که تخصص مجموعه بزرگ متروتیک می باشد خواهیم پرداخت.

بارومتر و رطوبت سنجی قلمی با 30 تا 50 % تخفیف قیمت خرید| فروش عمده جزئی: متروتیک هم اکنون با بیش از 15 سال سابقه درخشان در تهیه و پخش عمده و جزئی انواع تجهیزات اندازه گیری فعالیت دارد در این مطلب به موضوعات متنوع رطوبت سنج-دما سنج-فشار سنج-ترموهیدرومتر-اندازه گیری دما رطوبت و فشار هوا-فروش انواع بارومتر خواهیم پرداخت . ضمنا ما کلیه محصولات خود را از جمله انواع بارومتر و رطوبت سنجی قلمی باضمانت اصالت و سلامت فیزیکی 100% تضمین شده در اختیار خریداران و مشتریان عزیز قرار می دهیم و همچنین آماده همکاری با نهادها و ارگان های دولتی خصوصی و نیمه خصوصی آزمایشگاه ها و موسسات مختلف می باشیم.

بارومتر و رطوبت سنجی قلمی با 30 تا 50 % تخفیف قیمت خرید| فروش عمده جزئی - مجموعه عظیم متروتیک همچنین افتخار خود می داند که در ارائه انواع بارومتر و رطوبت سنجی قلمی در خدمات شما بزرگواران باشد لطفا جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد رطوبت سنج-دما سنج-فشار سنج-ترموهیدرومتر-اندازه گیری دما رطوبت و فشار هوا-فروش انواع بارومتر با ما همراه باشید . ما در مجموعه عظیم متروتیک تمام برندهای حال حاضر انواع تجهیزات اندازه گیری موجود در ایران و جهان را برای مشتریان خود تدارک دیده ایم بنابراین شما هموطنان عزیز می توانید با خیال آسوده و بدون دغدغه هر نوع برند از بارومتر و رطوبت سنجی قلمی را در مجموعه متروتیک بررسی و انتخاب نمایید و ما نیز به شما خریداران محترم تضمین پایین ترین قیمت موجود در بازار را خواهیم داد.   

بارومتر و رطوبت سنجی قلمی با 30 تا 50 % تخفیف قیمت خرید| فروش عمده جزئی :  بارومتر و رطوبت سنجی قلمی را میتوانید از متروتیک خرید نمایید ما در مجموعه عظیم متروتیک با بیش از 15 سال سابقه درخشان در تهیه و پخش جزئی و کلی رطوبت سنج-دما سنج-فشار سنج-ترموهیدرومتر-اندازه گیری دما رطوبت و فشار هوا-فروش انواع بارومتر توانسته ایم پایین ترین قیمت یعنی  با 30 تا 50 % تخفیف به مشتریان ارائه نماییم.  

بارومتر چیست؟

بارومتر یک ابزار اندازه گیری است که برای اندازه ‏گیری فشار اتمسفر مورد استفاده قرار می گیرد. در نمونه های معمول این بارومتر از آب، هوا، و جیوه برای اندازه‏ گیری فشار جو استفاده می کنند. از بارومتر بیشتر برای اندازهگیری فشار هوای محیط که به صورت غیر مستقیم معرف ارتفاع از سطح دریا و تغییرات جوی برای پیش بینی وضعیت هوا و همچنین محیط های آزمایشگاهی که بایستی شرایط کلی نظیر دما، و فشار محیط در کنترل باشد استفاده میگردد. به این نکته بایست توجه داشت که در فشار سنج های رایج بازار ما بیشتر با فشار نسبی یا فشار گیج سروکار خواهیم داشت و فشار مطلق در حقیقت جمع فشاری است که نشان دهنده فشار گیج نمایش میدهد به علاوه فشار جو که حاصل آن را فشار مطلق مینامیم. البته در بعضی از نشان دهنده های فشار که به فشار سنج مطلق یا absulute معروف هستند این فشار واقعی را به ما نمایش می دهند.

با توجه به اینکه فشار جو در سطح دریا معادل یک اتمسفر میباشد و بخواهیم از آب برای نمایش این فشار استفاده کنیم نیاز به ستونی از آب به ارتفاع 10 متر که معال یک بار است استفاده کنیم و در صورتی که از جیوه برای این کار استفاده گردد این طول به حدود 76 سانتیمتر جیوه خواهد رسید. در عمل بسیاری  بارومتر های عقربه ای موجود در بازار شامل بیلوز یا دیافراگم آکاردئونی شکلی است که درون آن خلاء نسبی ایجاد گردیده و تغییرات فشار باعث مبسط و منقبض شدن بیلوز می گردد و این تغییرات به وسیله عقربه‏ای بر حسب اتمسفر قابل رویت خواهد بود.

رطوبت سنج چیست؟

نخستین وسیله واقعی علمی را برای اندازه‌گیری درجه حرارت در سال ۱۵۹۲ گالیله اختراع کرد وی برای این منظور یک بطری شیشه‌ای گردن باریک انتخاب کرده بود. بطری با آب رنگین تا نیمه پر شده و وارونه در یک ظرف محتوی آب رنگینی قرار گرفته بود. با تغییر دما هوای محتوی بطری منبسط یا منقبض می‌شد و ستون آب در گردن بطری بالا یا پایین می‌رفت.مجموعه متروتیک تحت عنوان دماسنج رطوبت سنج عقربه ای را در اختیار شما قرار می دهد.در طراحی بدنه این دماسنج رطوبت سنج دیواری از جنس پلاستیک شفاف درجه یک استفاده شده و بخش دماسنج آن از جنس شیشه میباشد که با الکل رنگی و برنگ قرمز پر شده است که کار خواندن دما را آسانتر میکند.نقطه قوت این دستگاه دو کاره بودن آن است وقادر به نشان دادن دما بر حسب سانتی گراد و همچنین بر حسب فارنهایت و همچنین رطوبت محیط بصورت همزمان می باشد.

در قسمت پشت آن دو نقطه جلب توجه میکند اول بخش بالایی آن که یک سوراخ است و برای آویزان نمودن آن به دیوار و قرار گرفتن میخ طراحی شده و در بخش پایین آن سوراخی برای کالیبره نمودن رطوبت سنج قرار دارد که با یک پیچ گوشتی دو سو میتوان رطوبت دقیق را برایش تعریف نمود.

ویژگی های رطوبت سنج عقربه ای چیست؟

رنج اندازه گیری دما بین -۴۰ تا ۵۰ درجه ساتی گراد / اندازه گیری درجه رطوبت ۰ تا ۱۰۰ درجه / بدنه پلاستیکی سفید / دماسنج الکلی به همراه رطوبت سنج عقربه ای / قابلیت متصل کردن به دیوار / طراحی مدرن و دوکاره نمایش دما و رطوت بطور همزمان / نحوه سنجش آن به صورت انبساط و انقباض الکل می باشد. / نشان دادن دما بر حسب سانتی گراد و فارنهایت / جنس دماسنج: شیشه (میله ای) / بسته بندی طلق شفاف و بخش پشتی آن از جنس مقوا / دقت دماسنج: ۱.۵ درجه سانتیگراد / دقت رطوبت سنج: ۱۰ تا ۱۵ درصد

 

از رطوبت سنج عقربه ای در کدام موارد استفاده می‌شود؟

منزل / اتاق کودک / اتاق بیمار / گلخانه ها / بیمارستان ها / محیط های صنعتی / مرغداری ها و برای دستگاه های جوجه کشی / پرورش قارچ / سردخانه ها / استخر ها و سوناها

 

در استفاده از دماسنج رطوبت سنج به این نکات توجه کنید:

1) از قرار دادن مستقیم این دماسنج در معرض نور خورشید ، باران و جریان هوا خود داری کنید 2) از این دماسنج و رطوبت سنج فقط در جاهای سرپوشیده و به اصطلاح indoor میتوان استفاده نمود 3) توصیه اکید میگردد که داخل آب یا در معرض تابش شدید نور خورشید و وسایل گرما زا قرار نگیرد 4) میتوان از آن در اتاق خواب ، اتاق اداری ، سالن های انتظار ، سالن های ورزشی ، مدارس و هر جای مسقف استفاده نمود.

 

بارومتر و رطوبت سنجی قلمی با 30 تا 50 % تخفیف قیمت خرید| فروش عمده جزئی -  ما در این مطلب به موضوعات رطوبت سنج-دما سنج-فشار سنج-ترموهیدرومتر-اندازه گیری دما رطوبت و فشار هوا-فروش انواع بارومتر پرداختیم. در پایان مجددا تاکید می نماییم که ما در مجموعه بزرگ متروتیک تمام تلاش خود را به کار گرفته اییم تا بتوانیم تمام تجهیزات اندازه گیری از جمله بارومتر و رطوبت سنجی قلمی را با ارزانترین قیمت و با 30 تا 50 % تخفیف ویژه و زیر قیمت سایر شرکت های فعال در ایران تامین نموده و بدون واسطه تقدیم مشتریان نماییم. مجددا توصیه اکید داریم حتما و حتما قبل از اینکه تصمیم به خرید یک نمونه از بارومتر و رطوبت سنجی قلمی را از هر شخص و شرکتی نمایید با یکی از شماره های 02133992447 - 02177335772 - 09129305772  تماس برقرار کنید تا به صورت 100% رایگان از مشاوره های قبل خرید و همچنین لیست قیمت نهایی مطلع شوید.   


جهت خرید و اطلاعات بیشتر با شماره تماس های زیر تماس حاصل نمایید 

021-33992447

021-77335772

09129305772

 

برای آموزش و تخفیفات ویژه به اینستاگرام مراجعه کنید

METROTIK.INST

 

بیش از 16 سال  تجربه بلند مدت همکاری با بازارهای جهانی و تولید کنندگان بزرگ بین المللی در کنار بهره گیری از کادر فنی و بازرگانی متخصص در امر واردات و تهیه تجهیزات مورد نیاز صنایع نفت ، گاز ، پتروشیمی ، نیروگاه ، صنایع غذایی، دارویی و سایر سازمان ها و کارخانجات خصوصی و دولتی  و برخورداری از امکانات لجستیکی  و منطقه ای نظیر دفاتر اروپا و کشورهای همسایه ، متروتیک را به عنوان یکی  از شرکت های معتبر در زمینه تامین تجهیزات اندازه گیری ، ابزار دقیق و تجهیزات صنعتی  وابسته معرفی نموده است. 

برچسب ها




مقالات پیشنهادی


0 نظر



نظر شما چیست؟